luni, 2 mai 2011

Flori mov,rosii cherry,patrunjel si altele

Pentru ca locuim la bloc si nici nu avem de gand sa ne mutam,ne-am hotarat prin februarie sa ne facem o mini gradina pe balcon.Zis si facut.Am cumparat seminte si le-am plantat:


In joaca,sa vedem ce se intampla.Acum balconul nostru arata asa:





Pe sef l-a prins teribil toata joaca asta.In fiecare zi le ingrijeste si le uda si le dragaleste si se gandeste serios cum sa se extinda.De cate ori am fost in Munchen,am vazut la marginea orasului gradini micute ,cu flori si zarzavaturi,unde lumea vine la sfarsit de saptamana si sapa,uda,planteaza,ma rog ce se face intr-o gradina.Oare pe la marginea Bucurestiului o exista asa ceva?Ne e totusi lene sa ne ducem la Valeni in fiecare weekend,asa la o aruncatura de bat de casa parca ar fi altceva...stie cineva ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu