marți, 3 mai 2011

Da,Mircea Badea are dreptate

L-am ascultat zilele trecute povestind intamplarea cu cainii si ii dau perfecta dreptate.Ma revolta in schimb comentariile pe care le primeste,cum ca instiga la violenta si cum ar fi trebuit el sa procedeze in asa fel incat sa nu agreseze cainii.
Pe scurt:acum o saptamana,ducand fetele la balet,pe o strada din mijlocul capitalei,pe numele ei Silvestru,colt cu Dacia,a sarit la mine un caine.Nu m-a muscat,m-a prins de blugi si m-a capsat.La ora 5 dupa amiaza.Sunt trei nenorociti de caini care stau acolo zilnic.Cine vrea sa-i vizioneze,ii va gasi zi lumina stand intinsi pe trotuar si mancand diverse resturi de mincare  aduse special de femei iubitoare de animale.Carora,pe aceasta cale, as vrea sa le sparg fata. Si sa le spun ca daca vreunul din cainii aia hraniti de mana lor miloasa, mi-ar fi muscat unul dintre copii,i-as fi calcat cu masina fara nici o urma de remuscare.Si le-as fi lasat fara obiectul muncii.Nu i-am agresat,i-am ocolit pentru simplul motiv ca nu este loc pe trotuar din cauza lor,deci nu aveau nici un motiv sa ma atace.Si totusi au facut-o.
Mai am urmatoarea intrebare:de ce sunt nevoita sa fac slalom in fiecare zi printre cacati de caini?Zi de zi.In parc,pe strada,in fata blocului,peste tot.De ce acesti stapani de caini nu strang rahatii odraslelor lor?Fetele mele nu fac caca pe strada si nici pipi,nici nu aruncam gunoaie si nici nu flegmam gros in picioarele trecatorilor...dar ei,stapanii de caini,care mai de care mai cu nasul pe sus,imbracati elegant sau nu,majoritatea cu un aer superior,cum ca ei sunt suflete nobile si iubesc animalele,de ce nu strang in urma cainilor???!!!!Si da,sunt suficient de avizata sa-mi dau cu parerea,pentru ca stau afara foarte mare parte din zi,pe strada si in parc si am simt de observatie.Am vazut un singur tip in Icoanei,care avea manusi de plastic si care mergea in spatele cainelui si ii strangea rahatii....restul,se fac ca ploua.
Imi doresc nespus sa am la dispozitie o baza de date competenta cu acesti posesori de caini care nu strang si sa le livrez in fiecare dimineata toti rahatii familiei mele.Direct la usa.Ceva proaspat si bun.
Nu vreau sa fie omorati cainii vagabonzi.Vreau doar sa nu-i mai vad in calea mea.Este orasul meu,in care am dreptul sa merg pe trotuar impreuna cu copiii mei,nu sa-i tarasc pe strada,printre masini,pentru ca o cretina s-a gandit sa hraneasca o javra -CARE NU ARE CE SA CAUTE ACOLO.
Este orasul meu,in care am dreptul sa merg in parc fara sa calc si sa ma minjesc pe pantofi de cacati de caine.Este orasul meu,in care am dreptul sa merg seara din parcare pana in scara blocului fara sa fiu urmarita de o haita de caini.Cat poate fi de greu?

2 comentarii:

  1. As vrea sa-ti pot raspunde la intrebari, insa .......nu pot. Am aceeasi problema si de nenumarate ori mi-am jurat ca voi otravi haita de caini din fata blocului sau ii voi calca cu masina. Din pacate insa nu am facut-o pana acum.
    Copilul meu nu poate sa mearga mai mult de 50 de metri sigur pentru ca obligatoriu apare cate un caine din tufisuri sau de sub vreo masina. Iar al meu a fost muscat de 2 ori pana acum, asa ca daca cineva imi va spune ca acesti caini sunt blanzi si ca musca numai ca sunt "deranjati" de oameni.....sa ma lase!
    Iar de nesimtirea detinatorilor de caini nu mai zic. Strazile din centru, unde deh......sunt numai vile si casoaie, sunt pline de cacat de caine.
    Parerea mea este ca pe cei de la primarie, hingheri sau cine naibaii are in "grija" ii doare fix in cur, asa ca singura varianta pe care o vad este sa ii otravim sau sa le luam gatul / sa-i calcam cu masina etc. Asta e realitatea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,realitatea este ca oamenii sunt de vina.Cei de la putere pe care nu-i intereseaza nimic in afara de banii lor,noi ca-i lasam sa fie la putere,nebunele care vin cu mancare si hranesc cainii strazii,anumiti posesori de animale care cred ca orasul este haznaua lor proprie.Eu m-am hotarat sa iau atitudine de cate ori pot.

    RăspundețiȘtergere